martes, 15 de mayo de 2012

ESPORT, ESPORT I MÉS ESPORT!!

Hola companyers.
Jo, la veritat, sóc un esportitsta pur i dur. Vaig a futbol, a atletisme i els dies que no em toquen aquests dos esports, m' en vaig amb els amics, a jugar a tenis o amb les bicicletes.
Els dimarts i els ditjous, sempre tinc futbol, entrenament. I els dissabtes, els partits. Els dilluns i els dimecrecs vaig a entrenar atletisme. I els dissabtes per la vesprada vaig a les curses, que normalment, no quede molt bé. Però em dona igual, lo important es participar. Els divendres, normalment, vaig amb els amics a Senitja amb les bicicletes ( més esport ). I els diumentges, vaig a jugar al padel o al tenis. Com veieu tots els dies faig esport. El problema es que estic un poc grosset, però per molt que entrene no puc fer- me un poc més flaquet, si sempre menge porcaes. Jo sé que no en tinc que menjar, però, el xocolate en chifla.
 Aquest sóc jo corrent a la cursa de la meua germaneta per a  ajudar- la i que no es parara.







Jo, estic per ahí darrere. Vam guanyar el torneig de la vila de Benissa i ens varen fer aquesta foto.


Fent més esport! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario