domingo, 20 de mayo de 2012

CURSA A JESUS POBRE!!!

Hola seguidors.
Ahir, dissabte, vaig anar a Jesus Pobre a correr una cursa. Igual que jo, també van anar alguns amics meus.
Jo vaig quedar el 26 de tota la carrera, amb un temps de "6:07", corriem 1500m, però crec, que estava mal medit. Perqué hem va eixir una bona carrera, però jo normalment tarde 7 minuts en acabar. Suponc que degue fer "6:30" o algo paregut. I sabeu que...? Per fí, vaig guanyar a la meua companyera Clara. Vaig anar tota la carrera a 3 metres d' ella. En la última pujà, hem va traure 10 metres, però en els últims 20 metres, vaig sentir al meu entrenador, que em digué: apreta!! I jo, en el últim metre la vaig guanyar, en el últim metre! Per fí, m' ha costat molt arribar a ella. Ara a la pròxima carrera anirà a guanyar- me i tindré que apretar molt. Espere guanyar- la i poder avançar i anar a guanyar a Roberto, que hem vaig quedar a 20 segons d' ell. És difícil guanyar- lo, però amb l' esforç, crec que ho conseguiré. Maria, una altra amiga meua, va quedar la 24 i va començar atletisme aquesta setmana pasada i ja ens ha guanyat! Sergio, també ha començat aquesta setmana pasada, però no va poder vindre, perqué s' en va anar al poble de son pare, Callosa del Segura.
La pròxima carrera, és a Pedreguer, la setmana que vé, el dissabte.Espere millorar i guanyar a Clara!



No hay comentarios:

Publicar un comentario