sábado, 17 de marzo de 2012

PAPÀ, ET VULL!!!

Hola amics,
com sabeu el pròxim dilluns 19 de Març, és el dia del pare. I sabeu per què és el dia del pare? Doncs, si no ho sabeu jo us ho explicaré.
El dilluns és el dia del pare perqué és Sant Josep, que és el pare nostre. Per això també ho celebrem com el dia del nostre pare, de sang.
Jo a mon pare, encara no li he comprat res (que mal fill que sóc), però espere comprar- li algo i fer- li alguna carteta dien- li lo molt que el vull, perqué jo el vull molt!!!
 Vull saber que li heu comprat als vostres pares, per a vore si puc fer- me una idea, aixina que comenteu aquesta entrada, per ajudar- me!!!
També, voldria saber com ho celebreu en els vostres pobles o ciutats, jo m' en vaig a un restaurant on fan boníssimes coques "LES TERRACES DE LA TORRE", animeu- vos i comenteu també que fareu!!!

AQUEST ES MON PARE!!!
FELIÇ SANT JOSEP!!!

2 comentarios:

  1. Si entre d'Infobenissa fica: Papa en vullc!!, amb "C" però ací esta bé, que extrany.

    De Roberto (http://www.elarmaridelesgaletes.blogspot.com) COMENTEU I VISITEU EL BLOG PER FAVOR I TU MARC EM DEUS UN COMENTARI JAJA

    EDITAT: I en una entrada meua fica "Feli dia del pare" sense "Ç" jaja serà que ho van actualitzar quan estavem corregint faltes

    ResponderEliminar
  2. roberto, no pense fer- te una entrada... jajaj

    ResponderEliminar