martes, 12 de junio de 2012

CAP DE SETMANA COMPLET!!!

Hola amics,
Aquest cap de setmana passat, m' ho he passat super bé!
El divendres, vaig anar amb els amics a casa de Joan i vàrem jugar a futbol i ens vam banyar. Per la nit, vaig dormir a casa la meua àvia, perquè els meus pares se'n van anar de "sopaeta" amb els amics. El dissabte per la vesprada va ser la cursa a Benissa, per fí, l' última cursa del circuit de la Marina Alta. Vaig correr la carrera de la meua edat, 1800m. Després, vaig córrer la reina, 9,2 quilòmetres. Em vaig cansar prou, però ho vaig disfrutar, amb el paisatge i els amics. Vàrem anar Carmen i Maria, les bessones, Alberto i jo. Vam entrar a meta en "58:05", prou bé, agarrats de la mà. Quan vam acabar, me'n vaig anar amb els amics a Teulada, perquè teniem entrades per a vore un musical de Mecano. Les cançons les coneixia totes i algunes eren més divertides que altres. Vaig arribar a casa a l' 1 del matí. Vaig descansar tota la nit. A l' endemà havia d'estudiar, però es veu que ma mare estava contenta i em va deixar anar al Collao a jugar a tenis. Després, quan vam acabar, el meu amic Kiket, va vindre a la meua caseta a dinar i a passar la vesprada. Ens vam banyar a la meua piscina i vam vore el partit de Nadal vs Djokovich. El van anular per al dilluns, i a que no sabeu que...? Rafa Nadal va guanyar el seu sèptim Roland Garrós, a la terra de París. El Roland Garrós és un dels tornejos de tenis més famós, què es juga en terra batuda.
Bé, ja ho he contat tot. Ara a estudiar!!!
Adéu, Marc.
EN LA CURSA!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario