miércoles, 21 de marzo de 2012

PER FI, LA PRIMAVERA!!!!

Hola companyers.
Hui dia 21 comença la primavera.
Ha estat fent bon temps desde fà tres semanes i ahir l' últim dia d' hivern va hi plou!! Què trist!!!
Hui, demoment no ha plogut i espere que aixina seguis- ca el dia.
La meva estació preferida és la primavera, perqué fà molt bon temps i tot és molt colorit, amb flors!!!
Jo ja vaig vestit amb colors vius i amb camiseta curta, m' agrada molt!!!
Ara justament, en la primavera, són les festes del meu poble "LA PURÍSSIMA XIQUETA", i quan s' acaben arriben el bous, que bé que ens ho passarem!!!
Adéu, a passar- ho bé en pasqua!!!
                                             LA PURÍSSIMA XIQUETA!!!
                                              LA MEVA ESGLÈSIA!!!
                                                        A MENJAR!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario